Sunday 4 July 2010

Provocare


Acum un an am avut cea mai mare provocare, la care binenteles am raspuns afirmativ, ca de obicei, chiar daca am platit un pret destul de mare. Am inceput o viata cu totul noua, intr-o realtie si mai noua, si cu o limba total necunoscuta la data respectiva. Acum, dupa un an, lucrurile s-au mai asezat iar realizarile nu se lasa asteptate. Chiar daca au fost perioade in care ma intrebam" de ce raspund totdeauna afirmativ la provocari si la concursuri", acum imi dau singura raspunsul si imi zic: "bine faci"., Si ca in reclama "Loreal pentru ca meriti", s-a meritat sa i-au si provocarea asta. Viata e oricum scurta si daca faci ceva pentru tine faci.
"Nu fi preocupat de evitarea tentatiilor, ca pe masura ce imbatranesti incep ele sa te evite pe tine". ( din legile lui Murphy)

No comments:

The universe itself keeps on expanding and expanding / in all of the directions it can whiz / as fast as it can go / the speed of light you know / twelve million miles a minute and thats the fastest speed there is / so remember when your feeling very small and insecure / how amazingly unlikely is your birth / and pray that there intelligent life somewhere up in space / cause theres bugger all down here on Earth. (Monty Python)