Friday 9 July 2010

A fi aproape

Dupa ce am terminat scoala postliceala sanitara am lucrat o lunga perioada ca moasa la maternitate. Gasesc meseria de moasa cea mai faina, chiar daca am schimbat specialitatea de un an incoace. Acum lucrez pe o sectie de chirurgie, unde am invatat multe alte lucruri, pe care nu le-am intilnit in munca mea de moasa unde lucrezi si te concentrezi numai pe un numit aparat si pe un anume gen. M-am intrebat: de ce trebuia sa accept sa lucrez pe o sectie de chirurgie? Am acceptat asta pentru ca pt inceput asta mi s-a oferit, si cred ca e si sectia in care rulajul personalului e mare datorita faptului ca nu-i o sectie usoara. Angajatii vin stau putin, vad cit bate ceasul si pleaca. Eu m-am incapatinat sa ramin pentru ca situatia mea era speciala intrind intr-un program special cu invatare de limba si alte cele. Si pina la urma obisnuita e a doua natura, rutina se mai aseaza, si incepind sa fiu mai stapina pe situatie, a inceput sa imi placa ceea ce fac, chiar daca sint inca convinsa ca tot moasa e mai fain sa fii.
Dar ideea e ca lucrez pe chirurgie pentru ca cineva drag avea nevoie de mine sa-i fiu aproape. Sora mea a trebuit sa vina la operatie si a fost pacientul meu cel mai drag. M-am bucurat sa-i fiu aproape, si iata si raspunsul la intrebarea: De ce a trebuit sa lucrez pe sectia de chirurgie si nu undeva la sala de nasteri? Pentru ca sora mea nu avea sansa de a veni la sala de nasteri, insa la operatia asta am putut sa-i fiu alaturi, si am vazut ce a insemant faptul ca i-am fost aproape.
A fi aproape nu inseamna decit ca esti o binecuvintare.




2 comments:

Camelia said...

Exact. Hallelujah si amen. Si eu te iubesc, si mersi de tratementul de prima clasa. Esti tare de tot.

Mekone said...

Manna, am ajuns la blogul tau citind-o pe Camelia si voi, doua, ca surori, suteti o echipa super! Si, inca ceva - eu cred ca nimic nu e intamplator, bune si rele care ni se intampla, toate au un sens .... depinde doar de noi sa-l vedem sau nu .... Si tu, vezi tare bine sensul intamplarii cu sora ta!
De ce nu scrii mai des?????

The universe itself keeps on expanding and expanding / in all of the directions it can whiz / as fast as it can go / the speed of light you know / twelve million miles a minute and thats the fastest speed there is / so remember when your feeling very small and insecure / how amazingly unlikely is your birth / and pray that there intelligent life somewhere up in space / cause theres bugger all down here on Earth. (Monty Python)