Sunday 28 March 2010

ghioceii



Favoritii mei ghiocei.
Nu ma pot satura sa admir ghioceii si apreciez menirea lor, chiar daca e un cliseu, menirea lor de a aduce vestea buna, caldura si verdele proaspat imi creeaza intotdeuna o stare de bine, plina de energie si buna dispozitie.
Pe aleea din marginea padurii incarcata cu frunzele moarte ale iernii imi ies in cale ghioceii fara sa le pese citusi de putin de atmosfera rece si fara viata din jurul lor. De fapt ei stiu un lucru: ei sint viata si proaspatul primaverii. Imi place sa ma cred un ghiocel, atunci cind atmosfera din jurul meu e lipsita de vitalitate si dinamism vreau sa aduc un strop de energie si lumina anuntind vremuri mai bune, mai calde si mai placute.

No comments:

The universe itself keeps on expanding and expanding / in all of the directions it can whiz / as fast as it can go / the speed of light you know / twelve million miles a minute and thats the fastest speed there is / so remember when your feeling very small and insecure / how amazingly unlikely is your birth / and pray that there intelligent life somewhere up in space / cause theres bugger all down here on Earth. (Monty Python)