Friday 23 January 2009

birmingham

















Sora mea imi face cadou un drum la Birmingham la un recital de poezie. Waw, e ceva, mai ales ca iubesc poezia si la ocazii de genul asta te arunci fara sa clipesti. Ajunse la Birmingham avem cazare la Radisson hotel , unul din cele mai inalte turnuri din Birmingham, si care e la 3 minute de gara centrala. Ne ratacim totusi, mergind exact in directia opusa, nu ne pasa ca nu sintem grabite si macar am ajuns pe strazi cu cladiri faine care meritau o poza cu noi prin preajma.
Asa ca nu trebiue sa te stresezi cind te ratacesti mai ales cind ai timp din belsug, fiindca poti gasi ceva care sa te bucure. In felul asta mi se confirma din nou, ceea ce imi place sa cred ca e un adevar, care te face sa te simti bine in orice situatie: " Always look on the bright side of life".


No comments:

The universe itself keeps on expanding and expanding / in all of the directions it can whiz / as fast as it can go / the speed of light you know / twelve million miles a minute and thats the fastest speed there is / so remember when your feeling very small and insecure / how amazingly unlikely is your birth / and pray that there intelligent life somewhere up in space / cause theres bugger all down here on Earth. (Monty Python)